דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צריך לשבור קופת חיסכון בשביל שיניים לבנות? 

מאת    [ 05/09/2010 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 3296 פעמים ]

צריך לשבור קופת חיסכון בשביל שיניים לבנות?

השנים האחרונות הביאו איתן מודעות גבוהה לתחום של אסתטיקת הפה, ורבים מבינים כי בעזרת שיניים לבנות יוכלו ליהנות מחיוך יפה יותר ומתקשורת חיובית יותר עם הסביבה, אך סביב הנושא של הלבנת שיניים ישנו מיתוס כאילו מדובר בפעילות השמורה לעשירים בלבד, כאשר האמת לא יכולה להיות יותר רחוקה מכך. כיום ישנן שיטות רבות לבצע הלבנת שיניים מבלי להזדקק לעבודה נוספת.

 

קצת על טיפולי הלבנת שיניים

כיום, בעקבות הביקוש הרב של הציבור ליהנות מיופיין של שיניים לבנות קיים היצע נרחב של אפשרויות. מרפאות שונות של רופאי שיניים מבצעות הלבנת שיניים ללקוחות, תכשירים ומשחות לשימוש ביתי הלכו והפציעו כמו פטריות אחרי הגשם בפארמים, וכן גם קוסמטיקאיות ומרפאות אסתטיקה שונות החלו להעניק טיפולי הלבנת שיניים על מנת לענות על הביקוש הרב. כולם רוצים שיניים לבנות ויפות שלא מעידות על כמות הקפה והתה שהם שותים, על כמות הסיגריות שהם מעשנים או על התרופות שהם צורכים. כל אחת מאפשרויות טיפולי הלבנת שיניים האלו כרוכה בעלות שונה, בנוחות שימוש שונה, באפקטיביות שונה, זמן שונה שבו הן נשארות לבנות ובטיפול שונה. טיפול הלבנת שיניים במרפאה נחשב ליקר ביותר. ישנו טיפול הלבנת שיניים בלייזר שעלותו באופן טבעי שונה מאוד מטיפול הלבנת שיניים ביתי בעזרת רצועות מלבינות, וכן הלאה. רובם של הטיפולים עושים שימוש בחומרי הלבנה רפואיים שמבוססים על מי חמצן או על ג'ל של קרבמיד פראוקסיד. אם גם אתם רוצים שיניים לבנות אבל לא מעוניינים לקרוע את הכיס לשם כך, יש פתרון עבורכם.

 

הלבנת שיניים שמשתלמת בענק

כיום ישנו טיפול הלבנת שיניים יעיל, קל, פשוט ונטול כאבים שניתן לעבור אצל קוסמטיקאית המוכשרת לכך, מבלי הצורך ללכת אל רופא השיניים, ותוך חיסכון אדיר בכסף. מדובר במערכת קוויק סמייל הקנדית, שהגיעה לא מזמן לארצנו. המכשיר החדשני פועל במשך עשרים דקות בלבד, והופך שיניים צהובות או חומות, העטופות בסד דו כיווני שמרוח בג'ל מיוחד, אל שיניים לבנות ובוהקות, למעלה ולמטה בו זמנית. התוצאות שמתקבלות לאחר הלבנת שיניים במכשיר החדשני הן מרהיבות, ומחזיקות מעמד כשישה חודשים לאחר הטיפול, כך שנמנע הצורך לבצע טיפול הלבנת שיניים שוב ושוב וכך נחסכים משאבים רבים נוספים. אם השיניים שלכם בריאות ואתם לא סובלים מדלקת חניכיים, חורים בשיניים, עששת פעילה או שיניים רקובות, תוכלו לעבור בקלות ובמהירות טיפול הלבנת שיניים בעזרת קוויק סמייל וליהנות מהמבטים החדשים עקב חיוך מלא שיניים לבנות ויפות.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית.  052-8705343 www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב